Au trecut 402 zile 9 ore 19 minute 54 secunde de la GO LIVE Proiect de implementare Oracle Purchasing

Clientul este un puternic jucător în industria Auto care folosește soluții Oracle începând cu anul 2007 când a avut loc prima implementare. De atunci și până anul acesta au avut loc diferite proiecte de rollout, optimizări și upgrade.
A venit momentul să mai adaugăm o caramidă la soluția existentă și anume să activăm modulul de Purchasing. Prin aceast proiect vom reuși să implementăm funcționalități noi ce vor aduce schimbări și valoare în modul de lucru.

 

Dimensiuni Valori
Data Start 11-Sep-17
Data Finalizare 06-Nov-17
Project Manager George Ionita
Resurse Cft 4
Tip Resurse Project Manager, Consultant Funcțional, Consultant Tehnic, DBA
Anvergură 50 zile om

Detalii de proiect:

Strategia de Upgrade pentru acest proiect a fost să pornim de la soluția existentă pentru versiunea R12.

O provocare va fi optimizarea și schimbarea unor fluxuri actuale folosindu-ne de noile funcționalități ale versiunii R12, la care tocmai s-a făcut upgrade în acest an.