Această soluție presupune utilizarea funcționalității standard Oracle eBusiness Suite pentru procesul Consigned Inventory.
Dimensiuni | Valori |
Dată Start | 10-Aprilie-18 |
Dată Finalizare | 07-Mai-18 |
Responsabil Proiect | Ilie Cristea |
Resurse CFT | 2 |
Tip Resurse | Consultant Funcțional |
Detalii de proiect:
Procesul implică existența unor contracte cadru de aprovizionare între firmă și furnizorul de bunuri. Aceste acorduri cadru de aprovizionare vor fi adăugate în lista furnizorilor agreați cu mențiunea că se vor utiliza doar pentru bunurile primite în custodie (se configurează această listă).
Bunurile primite în custodie urmează fluxul standard de Procure to Pay (P2P) din aplicația Oracle (comandă – recepție – factură – plată). Acestea se utilizează (consumă) în același mod ca și cele deja achiziționate, cu ocazia întocmirii bonului de consum si se generează automat un set de trazacții de transfer din proprietatea furnizorului în proprietatea firmei.